Snímek obrazovky 2024-09-03 v 13.40.18

Asset/property manager

Jsme rychle rostoucí společnost, která mění pravidla hry ve svém odvětví. Naše vizionářské myšlení a ambiciózní plány vyžadují nejlepší talenty, a proto hledáme nového člena týmu, který se připojí k naší cestě k úspěchu. U nás není práce povinností, je to vášeň a příležitost ovlivnit budoucnost.


Zajímá Vás oblast správy nemovitostí a máte prokazatelné zkušenosti z oblasti asset nebo facility managementu? Baví Vás to a jste profík? Pak hledáme právě Vás!

ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT?

  • Řízení týmu lidí (koordinace technické a administrativní části)
  • Zajištění bezproblémového chodu svěřených nemovitostí
  • Ekonomika nemovitostí včetně hledání úspor
  • Pravidelné prohlídky našich nemovitostí a zjišťování jejich technického stavu
  • Jednání s dodavateli a kontrola jejich činnosti
  • Komunikace s nájemníky, udržování dobrých obchodních vztahů
  • Administrativa spojená se správou budov
  • Roční přehledy a vyúčtování služeb nájemníkům
  • Kontrola plateb nájemného.
  • Správa nájemních smluv

BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE?

  • Alespoň 3 roky zkušeností v asset nebo facility/property managementu
  • SŠ/VŠ technické zaměření, příp. ekonomické
  • Aktivní znalost MS Office, zejména Excel
  • Samostatnost, zodpovědnost
  • Důslednost, dobrá organizace práce
  • Komunikativnost, příjemné a kultivované vystupování
  • ŘP sk. B, aktivní řidič
  • Ochota občas cestovat v rámci ČR, kontrolovat svěřené nemovitosti (více o projektech na našich webových stránkách – https://ydrealestate.cz/cs/).

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup kapitána týmu - Luboše
  • Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou
  • Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci
  • Kanceláře v reprezentativních prostorách ve Slovanském domě v Praze 1 nebo v Brně Campus Science Park
  • Atraktivní bonusy
  • 28 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days + 1 narozeninový den)
  • Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, automobil, notebook, Multisport kartu, podporu vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní dobu, vlastní organizaci práce, možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy nebo čaje… a třeba spolu přijdeme na nějaké další.

JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?

Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat kolegyně z HR oddělení a případně se domluvíte na osobním/online setkání, abyste vše probrali zleva doprava a shora dolů. A jestli Vám s námi bude fajn, potkáme se společně ještě i s Honzou, se kterým můžete dořešit vše potřebné a klidně i pozpátku, ať máte jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.

 

Datový zdroj 4@400xa