Asset/property manager
Jsme rychle rostoucí společnost, která mění pravidla hry ve svém odvětví. Naše vizionářské myšlení a ambiciózní plány vyžadují nejlepší talenty, a proto hledáme nového člena týmu, který se připojí k naší cestě k úspěchu. U nás není práce povinností, je to vášeň a příležitost ovlivnit budoucnost.
Zajímá Vás oblast správy nemovitostí a máte prokazatelné zkušenosti z oblasti asset nebo facility managementu? Baví Vás to a jste profík? Pak hledáme právě Vás!
ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT?
- Řízení týmu lidí (koordinace technické a administrativní části)
- Zajištění bezproblémového chodu svěřených nemovitostí
- Ekonomika nemovitostí včetně hledání úspor
- Pravidelné prohlídky našich nemovitostí a zjišťování jejich technického stavu
- Jednání s dodavateli a kontrola jejich činnosti
- Komunikace s nájemníky, udržování dobrých obchodních vztahů
- Administrativa spojená se správou budov
- Roční přehledy a vyúčtování služeb nájemníkům
- Kontrola plateb nájemného.
- Správa nájemních smluv
BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE?
- Alespoň 3 roky zkušeností v asset nebo facility/property managementu
- SŠ/VŠ technické zaměření, příp. ekonomické
- Aktivní znalost MS Office, zejména Excel
- Samostatnost, zodpovědnost
- Důslednost, dobrá organizace práce
- Komunikativnost, příjemné a kultivované vystupování
- ŘP sk. B, aktivní řidič
- Ochota občas cestovat v rámci ČR, kontrolovat svěřené nemovitosti (více o projektech na našich webových stránkách – https://ydrealestate.cz/cs/).
CO VÁM NABÍZÍME?
- Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup kapitána týmu - Luboše
- Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou
- Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci
- Kanceláře v reprezentativních prostorách ve Slovanském domě v Praze 1 nebo v Brně Campus Science Park
- Atraktivní bonusy
- 28 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days + 1 narozeninový den)
- Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, automobil, notebook, Multisport kartu, podporu vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní dobu, vlastní organizaci práce, možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy nebo čaje… a třeba spolu přijdeme na nějaké další.
JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?
Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat kolegyně z HR oddělení a případně se domluvíte na osobním/online setkání, abyste vše probrali zleva doprava a shora dolů. A jestli Vám s námi bude fajn, potkáme se společně ještě i s Honzou, se kterým můžete dořešit vše potřebné a klidně i pozpátku, ať máte jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.