2023-3-yd-fotobanka-26

Finanční Controller (Ž/M)

Čísla jsou Vaší zálibou? Máte bystré oko, jste pečlivá/ý se smyslem pro detail a svět financí je Vám více než blízký? Tím pádem čtěte dál – máme pro Vás nabídku!

Rosteme rychlým tempem, hledáme posilu do týmu, která nám pomůže nastavit rozpočet, bude provádět reporty pro vedení společnosti, participovat na účetních závěrkách a spoustu jiných činností finančního oddělení.

CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?

  •  Kompletní controllingová činnost v rámci svěřených společností,
  • Příprava pravidelných a ad hoc reportů pro vedení společnosti,
  • Příprava rozpočtu a finančních plánů,
  • Příprava podkladů pro měsíční, kvartální a roční účetní závěrku,
  • Komunikace s kolegy z jednotlivých oddělení,
  • Komunikace s externí účetní společností, daňovým poradcem a auditorem,
  • Participace na přípravě konsolidovaných účetních závěrek.

 

JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

  •  Máte vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru,
  • Znalosti účetních principů, controllingu a reportingu,
  • Pokročilou znalost MS Office,
  • Min. 3 roky zkušeností v oblasti controllingu, reportingu nebo auditu, ale rádi se setkáme i se zkušenějším kandidátem.
  • Zkušenosti z investiční společnosti, holdingovou strukturou nebo real estate výhodou.
  • Jste osobnost, které jsou blízké naše hodnoty – důvěra, lidskost, partnerství, bezpečí, spolutvorba.

 

PROČ BY VÁS TO MĚLO BAVIT?

  • Protože vám nabídneme:
  • Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup,
  • Jedinečnou příležitost uplatnit se v silné, moderní a dynamicky rostoucí investiční skupině,
  • Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou,
  • Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci,
  • Kanceláře v reprezentativních prostorách v Brně Campus Science Park s příjemnou oázou relaxu,
  • Atraktivní roční bonusy.
  • 27 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days),
  • Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, Multisport karta, podpora vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní doba, vlastní organizaci práce, po zaučení možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy a čaje…

Že je to nabídka přesně pro Vás? Máte chuť s námi spolutvořit a dávat penězům smysl? Ozvěte se nám!

JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?

Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat kolegyně z HR oddělení Monika. Pokud budete odpovídat naším požadavkům, domluvíte se na osobním/online setkání, abyste vše důkladně probrali. Pokud si sedneme, potkáte se i s Jarkou – finanční ředitelkou – společně doladíte detaily, abyste měli jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.

Místo pracoviště: Palachovo nám. 797/4, Brno 625 00

Nástup: ihned (dle domluvy)

Mzda: 65.000,- - 75.000,- / měsíc

V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@ydc.cz.

Pro případné další informace kontaktujte personální manažerku:

Mgr. Monika Jošková, MBA – telefon: 775 273 103

Datový zdroj 4@400xa