
Finanční Controller (Ž/M)
Čísla jsou Vaší zálibou? Máte bystré oko, jste pečlivá/ý se smyslem pro detail a svět financí je Vám více než blízký? Tím pádem čtěte dál – máme pro Vás nabídku!
Rosteme rychlým tempem, hledáme posilu do týmu, která nám pomůže nastavit rozpočet, bude provádět reporty pro vedení společnosti, participovat na účetních závěrkách a spoustu jiných činností finančního oddělení.
CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
- Kompletní controllingová činnost v rámci svěřených společností,
- Příprava pravidelných a ad hoc reportů pro vedení společnosti,
- Příprava rozpočtu a finančních plánů,
- Příprava podkladů pro měsíční, kvartální a roční účetní závěrku,
- Komunikace s kolegy z jednotlivých oddělení,
- Komunikace s externí účetní společností, daňovým poradcem a auditorem,
- Participace na přípravě konsolidovaných účetních závěrek.
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
- Máte vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru,
- Znalosti účetních principů, controllingu a reportingu,
- Pokročilou znalost MS Office,
- Min. 3 roky zkušeností v oblasti controllingu, reportingu nebo auditu, ale rádi se setkáme i se zkušenějším kandidátem.
- Zkušenosti z investiční společnosti, holdingovou strukturou nebo real estate výhodou.
- Jste osobnost, které jsou blízké naše hodnoty – důvěra, lidskost, partnerství, bezpečí, spolutvorba.
PROČ BY VÁS TO MĚLO BAVIT?
- Protože vám nabídneme:
- Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup,
- Jedinečnou příležitost uplatnit se v silné, moderní a dynamicky rostoucí investiční skupině,
- Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou,
- Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci,
- Kanceláře v reprezentativních prostorách v Brně Campus Science Park s příjemnou oázou relaxu,
- Atraktivní roční bonusy.
- 27 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days),
- Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, Multisport karta, podpora vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní doba, vlastní organizaci práce, po zaučení možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy a čaje…
Že je to nabídka přesně pro Vás? Máte chuť s námi spolutvořit a dávat penězům smysl? Ozvěte se nám!
JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?
Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat kolegyně z HR oddělení Monika. Pokud budete odpovídat naším požadavkům, domluvíte se na osobním/online setkání, abyste vše důkladně probrali. Pokud si sedneme, potkáte se i s Jarkou – finanční ředitelkou – společně doladíte detaily, abyste měli jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.
Místo pracoviště: Palachovo nám. 797/4, Brno 625 00
Nástup: ihned (dle domluvy)
Mzda: 65.000,- - 75.000,- / měsíc
V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na e-mail: kariera@ydc.cz.
Pro případné další informace kontaktujte personální manažerku:
Mgr. Monika Jošková, MBA – telefon: 775 273 103